Vilken Jävla Morgon!

jaa, så kan man beskriva min morgon...
började med västa mardrömmen. om att mamma blivit en mördare och lemlästade mig! :s vaknade helt svettig när hon skulle såga av mig huvudet...
sen satt jag och åt frukost i lugn och ro, när jag inser att vi inte alls börjar 10.20 utan 10.05 vilket är en jäkla skillnad för mig! :o så jag slängde i mig maten, på med nå trasor, fixade till fågelbot och slängde mig på dörren, SOM VAR LÅST MED INBROTTSLÅS! alltså, det går inte att låsa upp inifrån ifall en tjuv skulle slå sönder en ruta och sen bara vilja låsa upp dörren så går det inte. så jag fick springa genom hela huset för att ta mig ut via garaget...

när jag sen kommit till skolan så hade jag slagait nytt person bästa! ;D 11 minuter! och 118118 påstår att det tar 30... O.o

så denna dag kan bli intressant! ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha proo!

2012-05-10 @ 11:51:08
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0