Filmer jag skulle vilja se på bio!

Älskar dessa filmer och har sett dem typ 300 gånger men skulle ändå vilja se dom i en biograf just för att de är så häfligt ljud och allt!
 
-Titanic (INTE 3D!)
-Nemo haha!
-Spirit! (Älskar musiken! :') Va min favoritfilm som liten!
-Skulle gärna se alla Pirates filmerna igen!
-Skulle gärna se Hamilton filmerna igen och
-Hypnotisören, Skyfall! haha..
 
Älskar bio! så mycket mer stämning än hemma ju! :D 
 
 
De är nog nått som jag kanske också önskar mig i julklapp! :D presentkort på biobiljetter!! 
 

Kommentarer
Postat av: jennie

Han som sjunger i spirit, är ju Bryan Adams och han är min favorit artist! Så jag följer Gääääärna med om de skulle visa den igen! :D <3

2012-11-06 @ 07:26:02
URL: http://skummbanan.blogg.se
Postat av: Jenny

haha jag tycker mer om att kolla på film hemma, då kan man mysa i soffan eller sängen med massa täcken och kuddar och bara mjukiskläder och massvis med pop corn som är billigare än på bion (a) haha :-D

2012-11-06 @ 16:56:00
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0