Hypnotisören

Tjo Bro!
kom nyss hem från biografen med linnea! filmen va as bra jao! men sjukt läskig och obehaglig stundvis! :s men ångrar inte att jag såg den trots att jag höll för öronen flera gånger xD!
 
haha men de handlar om en man som är hypnotisör (micke p.) filmen börjar med ett mord på en man. när de sen åker hem till hans familj ser de att de också är mördade. På så äckliga sätt ligger/sitter de! :s creapy!
sonen i familjen är den enda som överlevde och hypno gubben ska försöka få fram vad som hänt.
 
mer säger jag inte men gillar du "skräck" /thrillers SKA du se den! en upplösning som man inte alls trodde och de va en helt annan person som haft ihjäl dem, än va jag trodde.. ;)
 
 Hon är så duktig Lena Olin också! 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag förklarade filmen så bra :')

2012-10-06 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0