Lill Lörda´!

Började med att se en film dokumentär från lettland om en familj i missär. De va hemskt.. Fulla människor, misshandel, barn, incest... känns som man själv lever i lyx efter att ha sett nått sånt...
Redovisade ett engelska arbete idag också, och jag pratade om Lucy Griffiths! En skådis ur Robin Hood serien (som jag älskar!). Hade tränat som sjutton kvällen innan, men tyckte ändå de gick piss "/! 
 
aja. Nu sitter jag och skriver på ett arbete om Medarbetare och ska sen skriva om Klosterväsendet på Medeltiden.. Skoj? Nä.. Men jag slipper bo med berusade människor och knappt ha mat i magen i alla fall. 
 

Kommentarer
Postat av: Chaterine

Jo den har varit bra! Själv då? :)

Svar: jajamensan! :)
Mimmi

2012-10-10 @ 17:31:27
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Isa

Sv; hihi beror helt på vad du ska göra. Min tatuering kommer att ligga mellan 3000-4000 kr :D åh så häftigt !

Svar: oj! okej :D
Mimmi

2012-10-10 @ 18:11:37
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0