Mina Mål

Tänkte skriva lite om mina mål här i livet. Stora som små :) 
 
♥ Först ska jag gå ner en massa kilon ( är ju på god väg nu med vv! ) gör de av hälsoskäl, inte utseende
♥ Ta studenten och plugga vidare till sjuksköterska, sen eventuellt operation, akutvård, ambulans, eller nått annat.
♥ Flytta hemifrån och ta tag i matlagningen! x) Måste, bara MÅSTE lära mig laga mat som folk!
♥ Fortsätta rida även om de kanske inte blir så ofta beroende på tid och pengar.Men helst skaffa egen häst.
♥ Skaffa jobb och egen inkomst! Och nån kärlek också kanske ;)
♥ Skulle vilja adoptera, eller träffa nån svart man, för dom barnen är så grymt söta! Alla andra med såklart men.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som bra mål :-D

2012-09-15 @ 16:09:16
URL: http://jjennyeklundd.blogg.se
Postat av: Rosida

Deep stuff! Bra att du vet vad du vill. <3
Ååååh, så söt bebis på bilden! <:'D

2012-09-15 @ 16:16:10
URL: http://rosida.blogg.se
Postat av: Lisa

Svarta män, kan det bli hetare? :)

2012-10-13 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0