NICKELBACK 2012

Konserten va gryyyyym!! De spelade alla de låtar som jag vill att de skulle göra :3.. Och vi hade a läktare med stolar på 1a (!!) raden!! Bättre kunde man inte fåt' om man ville sitta ^^.
va helt knökfullt i globen. Massvis med folk :). Och massvis med vuxna människor (!) som inte visste när gränsen va nådd liksom. Drack tills de stupa.. :P I och för sig störde de inte mig, men de är ju lite synd för som själva om de går på en sån konsert och sen inte minns nått av de.. ;). 
 
Har aldrig varit med om att de varit så mycket poliser eller :o kändes lite skumt när man skulle gå in. Typ som att de skulle bli slagsmål eller nå x)..
 
De enda som jag vart lite besviken på, va att de körde "When we stand together" i typ akustisk verison :o jag hade förväntat mig värsta draget då ja! "/ Men de kom sen med "burn it to the ground" ;D 
 
 






Kommentarer
Postat av: Jenny

JAg är avundsjuk!! ;-)

2012-09-13 @ 19:25:07
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se
Postat av: Rosida

Bra att du gillade det! :D

2012-09-13 @ 19:49:21
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0