Elton John

Nu ikväll var vi på Elton John i Friends arena. Jag vet inte mycket om honom eller hans låtar men jag följde med mamma som ville se haha :) 

Vi beställde en taxi dit för att slippa leta parkering. Så kom det 3 bilar haha.. Vi är 3 personer men 1 bil räcker ju haha ;)... 

Ska jag vara ärlig så tycker jag inte konserten var bra. "Men du visste ju inte vem han var" kanske ni tänker och ja, det stämmer. Men konserten var inte bra i mina öron haha.. Både mamma och pappa tyckte det med :/..

Han spelade nästan inga av de där låtarna man kan med honom. (Eller ja.. Dom mamma känner igen haha). Alla låtar han spelade lät lika. Han kunde lika gärna ha kört samma låt hela kvällen. Tror inte jag hade märkt någon skillnad hahaha. 
Sen var ljudanläggningen kass och Friends borde inte användas som konsertarena tycker jag... 

Men men! Nu har vi sett honom i alla fall :) 

Efteråt så lyckades jag hitta en taxi som var ledig som inte stod i någon kö, så vi smet före alla haha! Taxichaffisen var ashärlig! Pratade som fan haha. 
"Det här är Sverige! Man ska jobba så mycket man kan tills man inte kan mer. Annars man blir jojo i huvudet. Börjar prata med sig själv eller sin katt eller sin blomma!" 

Hahaha 












Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ;) ja tyvärr har jag hört att ljudet i friends arena suger :/

2013-12-14 @ 14:23:02
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0