Onsdag

Hade en ganska ovärd dag idag känner jag.. Skrev mycket på demens uppgiften och sen va vi ute och gick på idrotten. Nu sitter jag på trafikskolan igen och väntar på lektion nr. 3 som sagt.

De är sånna här "ovärda" dagar som jag tänker: "tänk om de här va min sista dag i livet!" Jag skulle inte vilja avsluta mitt liv med att ha segat sig genom en skoldag och sen haft körlektion! Tänk om jag dör nu bara för de! D:

På min sista dag i livet så skulle jag äta en massa onyttiga grejer hela dagen! Allt som jag tycker är gott!
Sen skulle jag nog bara sitta vid tv:n och kolla på filmer som jag inte sett haha! (Här kommer den rätta mimmi fram) ;)

Hur skulle nu vilja ha eran sista dag i livet? Kul ämne..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag skulle oxå äta massa! Äta massa jag inte tål! Typ världens pizza med massa ost! Mjukglass, ostbågar, sourcream and onion chips, choklad! Och allt! :D <3

2013-02-20 @ 20:17:28
URL: http://skummbanan.blogg.se
Postat av: Rosida

Damn girl. Jag skulle äta hela jäkla tiden, typ smörgåstårta, ostbågar och sushi, och jag skulle tvinga familjen att följa med mig till USA för att söka upp Chris Colfer. Och jag skulle krama mamma massa. T_T <3

2013-02-22 @ 21:44:14
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0