Dag 19

Mitt bästa minne.
Ett ögonblick som jag aldrig ska glömma är när jag såg Celine Dion i globen 2008. Det var en helt underbar magisk kväll och jag var i chocktillstånd skulle man väl kunna säga haha..
Det var den första konserten jag såg och dessutom var det hon.
Vi hade sjukt bra platser och vi satt precis över en av hörningångarna (ni som varit i globen förstår vad jag menar). De gjorde att jag stod/satt 2 meter ifrån henne när hon sprang in och även gick ut. När hon sjungit My Heart Will Go On så gick hon på en lång "gång" ute i publiken och denna "väg" slutade där i satt. Innan hon försvann in under läktaren så tittar hon upp på oss. Jag hade ögonkontakt med henne i kanske 1 sekund, men den bilden glömmer jag ALDRIG.

Tro mig eller inte, men detta är sant. Dock hade jag ingen kamera då och mobilen la av (såklart) så jag har ingen bild från detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0