Jobbat häcken av mig!

Fyfan vilken kväll! Jag och en till vikarie jobbade själva under kvällen på demensboendet! Hur kan de sätta så?! Nog för att jag varit där i 2 dagar denna vecka men ingen av oss är ju ordinarie och vet och kan rutinerna så bra! Var helt skakis och skärrad! Hade jag inte påmint sjuksköterskan om att hon jag jobbade med skulle få medicin delegering så skulle jag fått stå för all medicin givning under hela kvällen! Trodde jag skulle dö innan kvällen var klar! :( det blev alldeles för mycket ansvar och när jag missade att en dam skulle ha bälte i rullstolen så höll det på att bli HELT galet!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart är du nån stans? :D <3

2013-06-22 @ 09:34:38
Postat av: Linnea

Åh, stackare!:'(

2013-06-22 @ 12:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0