Tisdag!

Börjar 15,30 idag så jag är ledig på dan! <3 Ska gå ut och gå med Linnea en runda, annars är det inget speciellt! 
 
Tror helt ärligt att jag börjar bli deprimerad eller nått.. Ingenting känns kul eller roligt längre. Inte ens det som jag förut tyckte om. Är jämt trött och hänging. Irriterad och arg på allt och alla. Aldrig glad. Allt känns jobbigt och minsta motgång får mig nästan att börja gråta! Om jag vickar ur vattenglaset kan jag nästan sätta mig på golvet och storböla.. -.-' Patetiskt? Ja kanske...
Känner ingen mening med någonting och tycker jag har känt det ett tag utan att tagit det på allvar. Trodde först att det bara var för att man är trött inför sommarlovet eller nått. Äter bara för att hungern är så jobbig, inte för att det är gott. Vill bara lägga mig i sängen och ruttna bort liksom...
 
Tips någon?! Ja just nu tycker jag synd om mig själv, för vem ska annars göra det -.-.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

har också känt så i perioder en lång tid, jobbigt att försöka verka glad inför folk också när man egentligen är ledsen. Försök tänka igenom vad som gör dig ledsen? de kan vara att du typ behöver en förändring i ditt liv, så känner jag ialladfall. jag har inga "problem" egentligen men är ändå inte glad. jag blir glad av att lyssna på bra musik !! iallafall för stunden så de är väl mitt bästa tips, annars hitta något som gör dig taggad och glad och fokusera på det!! typ ridningen :)

Svar: Ja man måste hitta sitt som gör än glad! Tack för tipset! :)
Mimmi

2013-06-27 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0