My Perfumes

Fick inspiration av Ida! ^^ Jag älskar parfymer och skulle önska att jag hade fler! Brukar ju vara lite billigare i taxfreen på flygplatser så jag får köpa där kanske :3 
 
Jennifer Lopez - Live Luxe
 
 
Luktar ganska starkt men jag gillar doften! Kommer ihåg att jag köpte den för rätt många år sen på en flygplats i Frankrike men har ändå massor kvar! Och den doftar fortfarande mycket! Kommer också ihåg att jag var as förkyld när jag köpte den xD Men mamma sa att den luktade gott! Och ja, det stämde ju! ;)
 
 
Celine Dion - Signature
 
 
Fick den rätt nyligen av Mamma och Pappa! Har inte använt den så mycket ännu men den luktar gott i alla fall! Står på min heliga Celine Dion hylla :3 
 
 
Celine Dion - Belong
 
 
Den här luktar faktiskt godare än den förra tycker jag. Även om den andra flaskan är finare haha! Men den här är kanske mer för lite yngre och den andra för lite äldre :) Ville ändå ha båda bara för att det är hon haha! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosida

Ett tips är nordicfeel.se. Det är billigare än tax free! :D

2013-03-29 @ 13:24:26
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0