P!nk Globen 26/5-13

Det var en av de bästa konserterna jag varit på! Så sjuk!! P!nk är helt galen ju! Stod inte still nånting och flög runt och snurrade hela tiden!! Hon är så sjukt vältränad och stark *_* Och duktig som kan sjunga lika bra trots att hon hänger 25 meter ovanför publiken upp och ner! :o 
 
Hon sjöng många låtar från The Truth About Love skivan men även många äldre. Det var mycket rekvesita och så var det en "clown" som gick runt i publiken i början haha! Han var vi oss så vi hamnade på tv skärmen i hörnet haha! :3 Tyckte han var lite väl överdriven och äcklig men aja! Slickade en man i publiken på hans flint och så tog han nåns popcorn och stack ner tungan i den :s..
 
Konserten skulle fått 3.5 av 5 från mig om inte slutet varit med, för hon drog igång 35 minuter försent och hon verkade stressad liksom :( Hon pratade inte alls lika mycket med publiken som förra gången och det kändes ibland som om hon bara ville sjunga klart liksom :/ Hon verkade trött mentalt tyckte jag också ♥... Skillnaden från förra konserten till nu är ju att hon har Willow 2 år. Även om de säkert har massor med hjälp så tar det mer energi såklart :(. Man kände bitvis att "snälla sätt dig så du inte kollapsar!" :'( Trodde nästan hon var påverkad :'( 
Men eftersom slutet var med, då hon åkte runt som en flygande sak genom hela globen och runt publiken och sen landade på 2 ställen varav ett var 5 meter ifrån oss ( :O) så får konserten 5/5! ♥
 
Jag köpte en tröja, en affisch, stickers, program och en nyckelring! :) 
Den rosa affischen som syns på bild 2 köpte jag! 




 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Awesome! :D <3

2013-05-27 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0