Tisdags kväll

Igår red jag igen och i den gruppen hade de lite hoppning. Jag red Istra och allt gick jätte bra! Men efter hindret så snubblade hon till och gick ner på knä i full fart så jag ramlade av. Slog i med huvudet före och kände kraftiga smärtor från bakhuvudet och nacken..
Fick åka ambulans in till västerås och göra både skiktröntgen och kontraströntgen för att se eventuella skador på nacken, huvudet och mjälten. Allt var normalt så jag åkte hem med sprängande huvudvärk. Tog en alvedon och la mig sen och sov.

Insåg hur obehagligt det faktiskt är att åka ambulans! Ligga helt fastspänd i alla gupp och svängar liksom! :/

Men nu mår jag bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kram!! <3

2013-05-22 @ 13:24:46
Postat av: Sofie

Gjorde en vurpa förra veckan på terrängträninge , hjälmen flög av och jag slog huvudet i backen.... Fick en liten hjärnskakning jag med! Andra gången på ett år :( så obehagligt. Krya på dig!!

Svar: Oj då! :( Ja det är inte kul.. Tack!
Mimmi

2013-05-22 @ 19:19:18
URL: http://idasofieandersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0