Veckan framöver!

Sitter nu i sängen med hörlurar och lyssnar på massa bra musik! Är jättemätt efter sushin! Matkoma :((
Imorgon jobbar jag kväll så jag missar ridningen men jag får i alla fall sovmorgon! *Praise the lord* haha..
  
-
 
På tisdag har vi 2 nationella prov i engelska som vi måste gå till :/.. Där rök en sovmorgon istället haha! 
 
 
På torsdag har jag ledig dag, men då ska jag få vara med på brandstationen en heldag! Gå med och se hur de jobbar, kanske testa de där fystestet om man får ( haha ) och följa med på utryckningar (?)! Spännande! :) 
 
-
 
Ledig fredag och då kommer pappa hem från Fjällbacka! Då blir det nog makrill och annat gott från västkusten :3! 
Sen zumba på kvällen och så jobbar jag delad tur på lördagen :/ 7-12 och sen 16-21. Dessutom jobbar jag söndagen med haha 7-14.30. 
 
Sen är det bara en vecka kvar och efter den så taggar jag STOCKHOLMSHELG OCH P!NK I GLOBEN!!!!! :D 
 
 
Jo men så att.. <:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nä, flinten förstörde allt! :/ ;)

2013-05-13 @ 06:45:48
Postat av: Rosida

Ååh, hade jag läst bloggen på söndag eller måndag så hade jag inte missat det där engelska provet... ToT Men har varit så himla trött att jag inte ens använt datorn på några dagar.

2013-05-14 @ 17:05:03
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0