Fredag

Shit vilken dag.. Väckte mig själv med alarm vid 9, gick upp och började med plugg. Missar ju lite när jag är hos psykologer på lektionstid. Sen skulle jag iväg igen. Åkte mot Västerås och ser att det skett en olycka så de ledde om trafiken. Bara att följa de orange skyltarna. Men vid en korsning pekade skylten framåt fast den kunde lika gärna ha vält och egenligen pekat åt vänster. Blev osäker och körde rakt på istället. För de kanske hade ställt den så ju? Kom fram till Skultuna och möttes av 2 skyltar. Oslo stod det på den ena. Stockholm på den andra. "Jaha.." tänkte jag. "Vart är Västerås då?!" 
 
Till slut efter att ha vänt 100 gånger så kom jag till Grytan. Ringde mamma i lite smått panik eftersom jag skulle till sjukhuset en kvart senare.. Men jag kom dit till slut. Var på andra sidan stan tydligen haha.. En av hennes jobbarkompisar bodde där så hon lotsade mig. Dock blev det lite fel vid en korsning. "Kör rakt fram" sa hon, men där kom en buss ( och det var bara en fil). Ingen krock blev det i alla fall haha.. Körde upp på gräsmattan och ba "Jävlar där kom en buss!" Fick veta sen att det var mammas chef jag prata med.. Hah.. 
 
På kvällen var jag på zumba och mamma testade det med! Var intressant att se.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilket äventyr! skultuna är så fint :D

2013-11-08 @ 22:33:36
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0