Måndag

Halli hallå! 

Vi hade bara 40 minuter historia idag. Pratade om Columbus och sånt. Rätt intressant ändå :).
Hela eftermiddagen har jag läst om Första hjälpen och hur man tar hand om barn som behöver sån hjälp. Dessutom har jag tränat på ett tal som jag ska hålla imorgon. Ska ju prata om Celine Dion i alla fall. Hatar att stå och babbla framför andra.. Även om jag känner mig förberedd så blir det alltid annorlunda sen! :o Blä..
 
Måste snart göra mig klar och åka till stallet! Från och med idag är det ridning 18.10 istället för 20.10 på måndagar! Men det blir nog bra :) Det är tydligen första lektionen så hästarna kommer alltid vara lite stela haha..
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det kommer gå så bra så! :D

2013-11-18 @ 21:05:33
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0