April april!

Idag är det första April. Blivit lurad ännu? ;) jag la upp en bild på fb av en tatuerad arm. Några gick på den i alla fall! Jag har alltså inte skaffat någon tatuering ;). 
Idag var jag på möte, sen hem och skrev massor på samhällsarbetet om operation smile och även naturarbetet där vi skulle välja något inom droger och något inom sexualitet. Så jag valde att skriva om Heroin och Könstrympning av kvinnor. 
Snart ska jag iväg på Box/Styrka. Får se vem jag slåss med idag för min slagkompis är borta :) 
Imorgon börjar min praktik på akuten! 



Gjorde en ananasglass av fryst ananas och lite vatten!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha det så bra att på akuten! Hoppas vi inte ses Ha Ha ;)

2014-04-01 @ 21:34:01
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0