Idaaaaaaag

Idag träffa jag läkaren, för att ta bort ett födelsemärke! kul va ;)
har aldrig gjort det förut, men de la en del lokalbedövning så det kändes inte. Sen typ skrapa de bort den istället för att skar, för att undvika stygn och ärr. Kunde inte träna eller duscha ikväll, men jag var ute och gick i alla fall. Får se hur mycket jag kan göra imorgon. Vill gärna köra Toningen ju! ;)
 
Imorgon ska jag träffa psykologen igen, de ska sen skriva över mig till staden jag ska börja plugga, så jag slipper åka mellan :)  Snart får jag nog rummet också! Min farmor har flyttat in på ett boende nu, så jag kan nog få en del saker därifrån. Dessutom har vi massa hemma i källaren, så jag slipper nog lägga ut pengar på inredning i alla fall :D Ska måla om ett par brod och en spegelram bara. Men det blir nog en tur till IKEA i alla fall sen. Kommer nog hitta en del "bra att ha" saker i alla fall ;) 
 
I detta huset har jag hyrt ett rum och där ska jag bo!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh verkar ju mysigt där! :D

2014-08-21 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0