Önskemål

Fick en fråga om jag kan skriva om vad jag köpt! Sure babe! Har inte bild på allt men jag kan skriva om det jag köpte på Celine Dion affären i alla fall! :)

Längst upp ser ni vykort, sen ett rosa nattlinne, en bok om henne med privata bilder, påse, en mugg, julgranskula, anteckningsbok, ett armband och en pin från hennes egen organisation som stödjer barn och familjer i kris.



Mer vykort, fv = program om konserten, bokmärke, ljus, 2 muggar, en badkasse, fotoram, hudkräm.


Fotoram, 2 parfymer, hudkrämen igen, 5 musik dvder från olika turneer, fotoram, shotglas.



Keps, 3 tröjor, en baby tröja haha!, 4 pennor, en nyckelring, tändare.

Bok nummer 2 om hennes liv, 7 magneter, en kortlek, nyckelring och så hela kvittot!


Blev en del... Hehe :'D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0