Islandshäst i Norrtälje!

När jag fyllde 18 förra året så fick jag ett presentkort på en upplevelse! Det har inte blivit av, men idag åkte jag och familjen iväg till Norrtälje! Red Islandshäst där :) Jag fick det av min kusin, och hon kläckte idén att hon skulle följa med och rida! Hon har aldrig gjort det förut, men hon var jätteduktig!! Så vi red iväg med ägaren i skogen :) Töltade, travade, galopperade :) Så mysigt! Jag red en islänning som hette Maor och Karin (min kusin), red Gandalf.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sån har tillochmed jag ridit! Fast dem vi red verkade större :o meeeeen kan ju bero på att jag var mkt mkt mkt mindre oxå haha ;)

2014-04-01 @ 21:36:20
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0