Ryttareliten

Idag såg jag Ryttareliten på svt play. Det sändes igår kväll på 1an. Ett mycket bra och intressant program tycker jag! Visar en annan bild av ridsporten och man får se hur mycket jobb det är bakom alla tävlingar och sånt. Jag gillar Lisen Fredriksson och hennes man Peder som tävlar i hoppning. Däremot Charlotte Haid- Bonnerstaad som tävlar i dressyr, tycker jag var fruktansvärd. Jag hade inte alls den bilden av henne som jag fick efter programmet. Hon var kaxig, otrevlig mot sina medarbetare och framförallt bortskämd. Hon var som en liten 10åring! "Pappa betalar" sa hon, när hon stod och tittade på dyra smycken för tusentals kronor. "Kan inte jag få den här pappa, eftersom jag blev 3a?" Jesus.. Väx upp

Charlotte: 





Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med... hon var inte trevlig.

2014-03-12 @ 21:36:57
Postat av: Jennie

Verkar spännande!

2014-03-12 @ 22:03:18
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0