Utveckling

Den första teckningen jag gjorde med enbart blyerts i olika hårdhet var i högstadiet. 2009 har jag skrivit på den äldsta teckningen. Den gjorde jag hos Linnea. Skulle föreställa P!nk som jag ritat av haha :)
 
 
 
Sen ritade jag en del på bildlektionerna i skolan.
 
 
Började rita mer hemma efter att jag fått ett block och pennor. Hemska bilder om du frågar mig, men man måste ju börja någonstans.. :p
 
En extremt karikatyrerad Angelina Jolie... -.- Hur tänkte jag?! hahaha
 
 
Skulle vara Nanne Grönvall
 
Ser att jag inte skuggade så mycket förut. 
 
 
Klottrat en hel del i skolan genom tråkiga lektioner!
 
 
Här är i alla fall några som jag är rätt nöjd med. Har tänkt rita av Celine Dion fler gånger, men har inte blivit så. Är rädd att förstöra hennes vackra ansikte haha
 
 
Ju mer tid man lägger ner och ju noggrannare man är, desto bättre blir det oftast. Kom gärna med konstruktiv kritik! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina!!!

2014-03-23 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0