Eurovision 2014

Såg ni finalen igår? Jag gillade Tyskland och Slovenien mest :) Sanna var också bra ju! 
Jag tycker det va helt okej att Österrike vann med transkillen, men det känns som att han vann bara för att han står upp för det han gör och att han vill kämpa för en mer accepterande värld. Det är jättebra! Men är det en musik tävling så är det :/ jag tycker inte hans låt var så särkilt bra.. 
Sen tycker jag det är lit synd att det är så mycket politik iblandat fastän det inte ska vara det. Att folk buar åt ryssland och när de får poäng tycker jag är fel. Det är inte de 17 åriga tvillingarnas fel att Putin går bananas där hemma. 

Tyskland bidrag! Tjejen va så lik P!nk i både sång och stil! :) 

Slovenien!




Kommentarer
Postat av: jennie

Jag håller precis med om att det är en musiktävling! Inte en tävling om den som sticker ut mest! Tänkte skriva det i mitt blogg inlägg oxå men vågade inte ;) Jag tyckte om Finlands :D

2014-05-12 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0