Lördag

Inatt fick jag sova hela natten. Första gången på länge känns det som. Sömnmedicinen funkar inte längre, men inatt tog jag en ångesttablett också, då sov jag! Har ingen aning om man får eller inte får "blanda", men eftersom läkaren inte sa något om att det är "farligt" så.. 
 
Har legat ute i solen och läst Etik. Vi har prov nästa vecka och jag tycker etik är så sjukt trist. Det är svårt och drygt och jag vill bara komma fram till en lösning utan att fundera på hur dygdetikern eller utilitaristen skulle ha tänkt... -.-
 
blev alldeles prickig av solen haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt att du fick sova!

2014-05-17 @ 18:28:16
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0