Måndag igen!

Jaa, då var det ny vecka igen. Det går fort! För min del blir det en kort vecka. Idag ska jag läsa på lite inför redovisningen imorgon om muslimer och vård, och på eftermiddagen kommer Jennie förbi. Ska fira henne då hon fyller på torsdag! :) Imorgon är det redovisningar hela dagen i skolan och sen åker jag hem med mamma. Sen är min vecka slut ;) I helgen drar vi till Stockholm! Det bjuds på massa roliga saker. Kommer träffa Lisa och Ellinor också! <3
Har bara ett avsnitt kvar på Grey's Anatomy 10 nu. :( Kommer inte kunna vänta tills 11an kommer ut på nätet haha. Den går ju på tv nu.
Träffade psykologen i morse igen. Fick med mig ett papper hem som jag ska fylla i. Typ triggers till dåligt mående, vad jag känner och tänker då och vad jag gör typ. Så vi kan börja bena i allt. Tror det blir bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0