Egna studier

Jojo, vaknade 9, hade tänkt sovmorgon men istället blev det film :). Har snart sett alla "De Blodröda Fälten". Sååå bra! Rekommenderar dem verkligen. Historia, sjuksköterskor och sjuksköterskehistoria haha ;) 
Sen satte jag gång och läste inför seminarierna nästan vecka. Först läste jag nån timme inne , men sen tänkte jag byta miljö lite. Vi pratade om det på klokkursen! Att det är bra tydligen. Så jag gick ut ochsatte mig under pressänningen i trädgården på en bänk och läste haha. Kallt som fan även om jag hade både onepiece, filt och halsduk. Men nu är jag inne igen och dricker te så jag överlever nog ;)
 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra att byta miljö :)

2014-10-15 @ 14:30:07
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0