hmm..

... hade sista seminariet idag för kursen. Ja, jag blev godkänd. Men det gick skit. Jag presterade på bottennivå. Men ändå kunde jag inte göra mer! jag har läst, hade lite frågeställningar, men det va inte min dag. Det är obehagligt hur min hjärna börjar funka på sista tiden, för jag glömmer allt! Hela tiden. Så fort jag tänker något, och sen ska skriva ner det, så är det HELT borta! Det hänger troligen ihop med depressionen, men det är fan inte kul. Jag presterar urdåligt vid såna här tillfällen och det är ju liksom då läraren ser att man kan... 
För jag borde ju liksom vara glad att jag blev godkänd ju. Men det här är exakt samma känsla som när jag klarade uppkörningen. Inte fan kunde jag vara nöjd! Jag hade ju inte presterat mitt bästa. Jag grät när jag åkte hem med pappa. Men inte fan va det glädjetårar. Jag va nästan arg på gubbfan som godkände mig, att han inte såg hur dåligt jag gjort. Prestationsångest. Allt måste vara så jävla perfekt jämt.. Äckelunge...
Bajsdag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0