Hoppning

Ikväll hade jag Akrobat på hoppningen. Zulle har gips på en hov eftersom den är så trasig och det är svårt att sko den :/. Men det gick jättebra ändå! Jag gillar Akrobat väldigt mycket också. 
Han är lättare att hänga med på även om det blir konstiga hopp än vad Zulle är haha
















Här höll det på att bli ett stopp, men jag drev på snabbt som fan och lyckades hänga med ändå haha! Känner mig lite stolt faktiskt, att det börjar ge resultat av lektionerna. Tidigare hamnade jag på halsen eller ramlade av.







Det känns väldigt bra att jag lyckas balansera upp mig efteråt också! Jag har inga problem att följa med över hindret, men har alltid haft svårt efteråt. Men det är lättare nu när jag lärt mig mer + väger mindre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0