Nehe, jaha, mhm

Sitter i sängen och lyssnar på musik. Har fått igång uTorrent igen också, så jag passar på att ladda ner lite filmer. Hittade en av vår kurslitteratur där också så den ladda jag också ner haha. Dock är ju kursen redan över, men jag har ändå tänkt köpa boken. Den jag har är lånad. 
Va på Spinning ikväll. Det gick bra faktiskt. Har inte kört det på ett tag. Men jag tror att om jag ger fan i att träna alla dar i veckan, så går det bättre när jag väl kör.. -.-.
 
Imorgon är det bara kursavslut. Sen ska jag vänta på mamma som slutar 4. SEN blir det fredagskväll och mys hemma. När vi storshoppade förra helgen på lindex, så fick vi 300 i värdecheckar. Kanske åker ner och ser om jag hittar nått för dem på eftermiddan om jag inte hittar på nått annat
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0