Onsdag

Hejhej alla. Ledsen för lite dålig uppdatering. Men de flesta vet ju varför vid det här laget. 
Var på möte imorse. sitter nu och läser genom anteckningarna inför seminariet i eftermiddag. Hoppas det går bra. Har ingen som helst energi känner jag.. 
Ikväll ska jag hem och rida. Får se hur det går. Tyvärr känns inget kul längre. Jag kan inte se fram emot sånt som jag förr sett fram emot. Men om det går bra ikväll, så brukar det kännas bra efteråt i alla fall. 
Seminariet idag handlar om de 4 grundbegreppen, Människa, Hälsa, Vård och Värld. Först ska vi beskriva dem utifrån 3 olika teoretikers perspektiv och sen ska vi också säga hur man själv tänker om dessa begrepp i olika åldrar. Barn -> Äldre. 
 
 
mep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0