Tisdag.

Godmorgon alla. Upp 5 och åka med mamma igen. Så nu är jag på rummet igen. Först ska vi träffas i klassen och förhoppningsvis sammanställa något inför seminariet. Jag hoppas alla gjort sitt. Blir så förvånad när en del i klassen säger att de inte har sina böcker. Men hallå? Kursens andra vecka har börjat. Alla vet ju att kursen kommer och vi får kurslitteratur listan lååångt innan. Jag beställde mina i mitten på förra kursen, eftersom vi behöver dom på en gång när nästa börjar. Aja... Inte mitt problem. Däremot drabbas hela gruppen.
 
Sen ska jag iväg och vaccinera mig mot Hepatit A och B. Vi skulle göra det inför praktiken som är i vår någon gång. Men vaccineringen är vid 3 tillfällen med några månaders mellanrum så jag börjar nu. 
Efter detta sitter jag och läser massor inför seminariet nästa vecka. Då har vi 2 seminarier på samma vecka så jag börjar nu. Sen har jag äntligen fått en tid hos en ny psykolog. Så jag hoppas hon är bra och att jag kommer någonstans med detta. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaha ska ni vaccinerar er? :)

2014-10-15 @ 12:40:23
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0