Fredag

Äntligen fredag igen. Ångestnatt tyvärr. Men så fort seminariet är över så åker jag med mamma hem och vi skulle ha en shoppingeftermiddag i Sala. Seminariet är examinerande tyvärr, men jag hoppas på godkänt i alla fall. Känns så jävla luddigt allting! :( Menmen! Snart helg i alla fall som sagt. Sen är det bara en vecka kvar av denna kurs! Har gått så fort. Jag hoppas verkligen jag blir godkänd! :( 
 
Åkte med mamma imorse vilket gjorde att jag va tvungen att gå upp 5.30. Kom till rummet vid 6.30. Åt frukost och försökte va så tyst som möjligt för alla sov ju haha... Dock åkte en ljusgrej i golvet och glaset gick i 1000 bitar.. Händer ALLTID när man ska vara tyst! suck.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0