Harry Potter maraton

Nu ikväll har jag hunnit se både 2an och 3an! Hemligheternas kammare och Fången från Azkaban. Tänker på Alcatraz haha. Finns ingen likhet egentligen i handlingen men just för att Sirius Black lyckats rymma från Azkaban och att ingen lyckats med det tidigare. Dessutom är namnen på fängelserna rätt lika.. ;)
Imorgon har vi egna studier. Jag hoppas att de andra i gruppen gör sin del. Börjar stressa upp mig för att vi inte blir godkända eftersom en del i gruppen inte ens börjat... Jag är typ klar, men ska omarbeta det jag skrivit och så men.. 
Jag kan i alla fall ta sovmorgon. Sen plugga lite. Får se om jag kanske cyklar till Ö&B borta vid Donken påväg mot sala! Tar nog en stund att komma dit haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0