Tisdag!

tillbaka i Västerås igen. träffades i gruppen och började samanställa gruppuppgiften med mera. Hela eftermiddagen har jag läst massa om studieteknik som ingår i KLoK kursen! Kursen man kan välja att gå (som jag gjorde), för att läsa sig studera på ett mer effektivt sätt! Jag har lärt mig massor redan. 
Om en timme börjar Spinningen och efter det Core träning. Sen ikväll blir det nog Harry Potter igen om jag orkar :)
Annar rullar det mest på ;) Känns som jag skriver rätt lika inlägg nu när jag pluggar, men jag försöker variera mig lite i alla fall. 
Har kommit på att jag läser mer aktivt om jag varvar mellan att stå, sitta, ligga och gå runt medan jag läser haha! Tur man är själv i rummet så ingen ser än ;)
 
Här är boken till KLoK kursen! Superbra att läsa den oavsett om man går kursen eller inte! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0