Torsdag kväll!

Sitter i min sköna säng i rummet och ser på 4e Harry Potter. Den flammande bägaren! 
Har hoppat över Hemligheternas kammare (2an). Dels för att den är en av få som jag faktiskt sett innan, men också för att spindelscenen är så jävla vidrig haha! Vägrar se den igen. 
Imorgon har vi grupphantledning och jag hoppas  att de i gruppen som inte börjat, tar och gör det... På eftermiddagen ska en kvinna som skrivit en av våra böcker komma och prata och efter det får jag äntligen åka hem igen! :) Ska vila upp mig i helgen. 
Veckorna går väldigt fort, men det är skönt för då får man snart åka hem igen haha
 
Hela eftermiddagen idag satt jag och läste i böckerna Arbetsgruppens psykologi och Kommunikation - Samspel mellan människor. Vi har ett examinerande seminarie om det nästa vecka, så better be prepared! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0