8 April 2015

När jag kom hem idag så drog jag sen ut och joggade/ gick. Var så länge sen jag sprang. Jag gjorde ju alltid det till stallet förut! Men nu vill jag komma igång igen. Det värsta är att jag får så ont... Men att gå snabbt ger ju mycket det med. Det känns ju som att jogga typ haha.... I alla fall. Jag tänkte hälsa på mamma på sjukhuset ( ca 5 km från där jag bor) för hon sa tidigare att hon hade "korridors-dag" vilket innebär att man inte är inne på någon operationssal och jobbar. Så när jag kom till sjukhuset sprang jag först upp för alla trappor (12 våningar ?) Och sen ner alla. Sen sprang jag upp till 4e våningen där operation är haha. Men när jag kom dit så var hon visst på en operation i alla fall, så jag drog hem igen istället ;). Men det är skönt att bara vara ute och gå/springa. Det är ångestdämpande. Så behöver man inte knapra piller och vara alldeles dåsig hela tiden...
Väl hemma mötte jag min korridor kamrat Amanda och hon ville gärna ut och gå så vi gick ut igen haha. Blev 5 km ca. Så idag har jag väl gått nästan 2 mil i alla fall om man räknar alla trappor haha.
 
Sen har jag läst mera ur bland annat vår engelska litteratur. Men nu känns det faktiskt kul! Man kommer in i det och nu när man börjar förstå mer ord och begrepp så förstår man mer sammanhang också! Wii (y)
 
 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0