Onsdag

Hallå! idag träffades vi i gruppen och skrev ihop en enkät till övriga klassen. Vi ska sen redovisa resultaten och det på ett seminarium nästa vecka. I helgen ska jag intervjua mamma för det ingår också. Vi ska dels göra en kvantitativ studie = t.ex. en enkät och sen en kvalitativ studie = t.ex. en intervju. Intervjun ska handla om glädje. Den ska spelas in och sen skrivas ut i textform, ord för ord. Min mamma pratar ju minst lika fort som jag så det blir nog en del text haha. Jag skulle valt att intervjua någon som stammar eller pratar otroligt långsamt så hade efterarbetet inte blivit så jobbigt ;) Menmen!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi fick oxå transkribera, ganska segt ;)

2015-04-08 @ 11:52:50
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0