Torsdag

Vaknade en timme före klockan idag haha. Va rätt nervös inför tentan. Men jag tror det gick bra. Jag hade anmält mig till 2 olika för att få chans till fler högskolepoäng. Den ena var obligatorisk men den andra var en gammal som de som gjorde kursen förut hade. Får jag godkänt på båda så har jag extra högskolepoäng hehe. Dessutom har jag chans att inte behöva göra om den obligatoriska om jag inte klarar den, men klarar den "icke" obligatoriska.



När jag kom hem igen så åkte jag till Becka och firade henne! Hon fyller 20 nästa vecka. Fick se hennes lägenhet också :)
Hon fick en träningströja, armband med ett renhuvud och en matchande ring. Också ett ormarmband och te!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0