Lördag

Sov dåligt i natt. Kunde inte somna och vaknade några gånger.. Men men, så är det ibland :) 
Har varit rätt produktiv i alla fall idag. Städat till hamstern, dammsugit huset, postat alla julklappar, gått med pappa till strömsbacka och handlat lite och nu kom jag precis upp från ett varmt bad. Superskönt! 
Är bara väldigt trött och orkeslös.. Visst, jag körde ju dubbel zumba igår men ändå! Har varit det hela veckan. Har inte kunnat äta som vanligt för jag mått så dåligt och då blir man svag och orkeslös. Men det är inte lätt att äta när man mår illa konstant, när allt baa växer i munnen och inte smakar något. Fixade knappt bara lite sushi igår och då är det fan illa haha.. Hoppas på bättre tider och mer ork nästa vecka. Ska nog läsa lite skolgrejer bara för att inte tappa bort all plugg-anda, men ska försöka att i alla fall inte känna någon stress då jag gör tentan i Maj som sagt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0