Mina brevvänner

Fick en fråga om mina brevvänner för ett tag sen, och tänkte skriva lite om det nu :) jag har en hel del över hela världen.  Och det är en stor hobby! :) 

I Sverige har jag några brevvänner. Jenny, Petra, Ida och Linn

Danmark: Lea




Tyskland: Kathrin, Lena, Anna- Lena, Nina, Marlen, Lena, Anna, 







Finland: Elina, Essi, Patricia, Lotta, Heta, Jenni, Tytti, Teea, Emilia





Österike: Romana, Ella




Tjeckien: Michaela





Ungern: Adrienn




Spanien: Guille




Frankrike: Chloé




Croatien: Anita




Irland: Jessica





Ryssland: Tanya






Azerbaijan: Aytekin


Sri Lanka: Akila





Syd Korea: Ahra






Malaysia: Vicky





Indonesien: Ratna




Australien: Chloe 
Nya Zeeland: Julia





Brasilien: Marilia




Usa: Candice





Kommentarer
Postat av: Julia

Hur har du fått dina brevvänner? är det genom en hemsida eller genom skolan? Är sugen själv på att skaffa en brevvän så skulle vara gulligt om du kunde dela hur man går tillväga.

Svar: Hej! De flesta har jag haft i många år och fick den genom bokklubben Pollux haha :D sen har jag fått de andra via skolan :)
Mimmi

2015-12-20 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0