Mitt 2015

Bortsett några inläggningar på psykiatrin och en MASSA sushi haha, så hände detta:
 
Januari
 
Träffade Jonas Gardell på musikalen Mitt enda liv!
 
Februari
 
Ramlade av Zulle och fick både patella lux och distorterad fotled. Fina ord här ;) Men vi kom över 1.10 hoppet innan det jag ramlade av i alla fall :D
 
Hade praktik på Sala Lasarett! Fick också se döda människor för första gången
 
April
 
Linnea red Xagovia! 
 
Juni
 
Jag fyllde 20
 
Lisa och Ellinors student! 
 
Fick handla på systemet haha
 
Träffade Steffo på arlanda 
 
 
Kom bara till Danmark när vi skulle till Kina... Sen fick vi vända pga falska visum :|
 
 
Men sen åkte vi igen!
 
Och hamnade då i Hong Kong haha
 
Så trötta efter allt resande haha
 
Firade midsommar i Hong Kong
 
Sen vidare till Shanghai i Kina
 
Och alla ville fota oss exotiska europeer
 
Sen Japan!
 
Tokyo, Kyoto och Hiroshima
 
 
Juli
 
Sommarjobbade hos en bonde med Linnea! Plockade flyghavre
 
Ellinor kom till Sala! <3
 
Köpte Gunvald haha
 
Och vi paddlade kanot!
 
Målade massor hemma
 
Augusti
 
Red V första gången!
 
Linnea följde med ut på våran båt
 
Började med pärlor
 
Åkte till Ullared...
 
.. och lyckades bli intervjuad av tv haha!
 
Sen till Västkusten och Fjällbacka
 
September
 
Hoppade Akrobat <3
 
 
Åt Hummer för första gången
 
Vi lärde oss sätta sond, kateter, pvk, byta cvk, ta blodprov och ge injektioner
 
Oktober
 
Kunde rida Zulle igen efter hans vila, men han va rätt pigg och vild då haha
 
Träffade Marie Göransson i Stockholm
 
Fick lov att sy skärsåren för första gången... vill aldrig behöva göra om det. 
 
Pappa började bygga om altanen!
 
Skrämde slag på ungar på deras spökövernattning på sorf haha! ;)
November
 
Fick mitt kedjetäcke, som jag har när jag sover bland annat. Har typ räddat mig den sista tiden så jag sover..
 
 
Hoppas på ett ännu bättre år nästa år. Det hände ju en del bra saker i år med, men jag har inte mått bra för det tyvärr.. Nu börjar man väl få tag i problemet och börja jobba med dem, så jag hoppas det blir bättre bara. Jag vill må bättre. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0