Hej hopp!

Har mest suttit i soffan idag... Delvis kollat tv, men faktiskt varit rätt produktiv också! Jag kan om jag vill hehe... Pluggat lite och sen fixat med lite pappersarbete här hemma. Tog nyss en dusch. Men det var en hel procedur det också.. Bara att ta sig ner för trappan till duschen som är i källaren.. :p Well, det gick i alla fall! Snart kommer mamma hem och hon har köpt med sig sushi <3
Imorgon blir det plugg och sen på kvällen ska linnea och jag på bio! Tanken var att jag skulle köra och vi skulle ha Volvon med bra baslåda hehe, men det sket sig nu.. Linnea får köra och så får vi väl sjunga eller nått ;)
Vi ska i alla fall se "The theory of Everything" , som handlar om Stewen Hawkins liv! Vet inte så mycket om honom förutom att han är en jävligt smart duktig man som gjort massor med stora upptäkter inom rymdforskning (?). Han fick i 20 års åldern diagnosen ALS som bryter ner hans muskler. Han talar via en skärm och han sitter i permobil. Det mest fascinerande är att han lever och är så pass gammal som han ändå är! Många med ALS diagnosen dör inom 5 år. Han har haft den i typ 45 år! 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den verkar spännande ! :D

2015-02-07 @ 12:27:22
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0