Klar!

Tentan är klar. Nu kollar jag lite i nästa kurs littertur som ingår. Nästa kurs är praktik för min del! Klassen delas upp i 3 nu och 3 kurser kommer gå parallellt. Alltså har några praktik nu och några läser nån av de andra kurserna. Sen växlar det :). Jag ska ha praktik i Sala på lasarettet Medicin avdelning 1. Kommer bli kul! Men vi är ju liksom inte "lediga" från skolan för det haha. Vi kommer ha seminarier och hemtenta (eller om det var salstenta....) minns inte haha. Många tjocka böcker ingår i alla fall. 
Åker med mamma hem sen och så ska vi nog gå på marknaden i stan :) alltid mysigt även om jag inte brukar köpa så mycket.

Många skrev tentor från olika kurser idag! Det är en enormt stor sal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0