Praktik dag 1

Hemma efter första dagen på praktiken! Jobbade kväll. Fick göra massor! Kändes bra. Jag går med en undersköterska första veckan. Jag är ju undersköterska så de mesta kan jag  redan av det jobbet. Det enda som känns jobbigt är hur man ska tolka betygskriterierna haha. De är rätt svåra att förstå hur man ska uppfylla men men! 
Min mormor jobbade här i flera år på natten. Sen jobbade mamma här och även min moster har jobbat här haha! 












Jag förstår att de har spelar in jordskott här haha! Kolla alla gamla avdelningar och gångar som står öde. Skitläskigt





Måste gå här nån kväll haha! Leder vidare till nått annat hus tror jag. Värsta skräckfilmen




Kommentarer
Postat av: Jennie

Spännande! :D

2015-02-26 @ 09:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0