Onsdag

Stressad! Det är mycket nu haha... Skriver klart på hemtentan just nu efter ett långt och jobbigt dagpass. Jag är inte van att gå upp 5.30 haha.. 7-16 mån, tis och onsdag. sen imorgon kvar! Sen slutar jag :( Lite tråkigt för jag har gillat min praktikplats mycket! Däremot kommer det bli skönt att slippa gå upp tidigt haha.
Nästa kurs handlar om Metodteori. Inför C-uppsatsen i 3an. Roligt va? Nä...
Tar med fika imorgon och tackar av :). Kommer sakna alla underbara Undersköterskor och Sjuksköterskor där! Och alla patienter! För många har man fått bra kontakt med. De är så mysiga! Man får så mycket beröm haha.
"åå nu kommer den där söta flickan igen" sa en tant idag haha :'D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0