FREDAG!!

Så jävla skönt!
Ska skriva anatomi tentan snart men SEN så är jag ledig hehe... Tentan handlar om skelettet, musklerna, mag-tarm kanalen, fortplantningsorganen, endokrina systemet och näringsfysiologi! Allt på latin också. Men jag tror tentan kommer gå bra. Den är ju mindre än den förra anatomi tentan i alla fall haha...
Sen ska jag vänta på mamma och under tiden läser jag nog lite till nästa tenta. Det är den sista innan sommaren! Om läkemedel och läkemedelshantering. Farmakologi och läkemedelsräkning. Blir nog intressant :) Tror inte den är så stor, för det är bara 2 veckor dit. Och om man förstår hur man räknar så blir den nog inte så svår heller.
I em. blir det nog zumba om ledaren inte är sjuk fortfarande och sen ikväll blir jag själv hemma med sushi och film (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0