Trött på detta nu...

Varför kan jag inte bara få må som förut? Glad vissa dagar, mindre glad andra. Som alla andra normala människor.. Varför ska jag må som en berg och dalbana hela tiden? Speedad och uppåt som fan ena sekunden och sen världens önskan att bara få dö nästa. Det är jobbigt som fan. Nej jag har inte aggressionsproblem... Det här är något helt annat. Maniskt tvångsbeteende börjar det likna. Inte okej...
Tur det är sommar snart. Studentfirande och resa till Asien. Kommer väl handla upp allt jag äger. Men det är ju kul med shopping! Till viss del... men det är mindre roligt när det blir som ett tvång. jag har fått lov att ta bort appen där jag beställer från kina. Jag har aldrig varit sån här förut! Jag är inte skuldsatt eller snor pengar av någon, men jag märker att jag tvångsmässigt handlar saker. För det mesta kan jag väl ha användning för det, men jag borde hellre spara pengarna. Jag handlar till andra jättemycket också. Och det är också kul, jag har alltid gillat att ge saker till andra. Men jag är rädd bara att min egen ekonomi blir lidande snart. Jag har ju massor med brevvänner ute i världen och det är en av mina stora hobbies, men samma sak där, det kostar. Och jag spenderar. Hellre till dem än till mig själv nästan... Det känns som om jag lever som att det inte fanns någon morgondag. "Det spelar ändå ingen roll"...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0