Paket från Sri Lanka!

Fick idag paket från Akila på Sri Lanka! Fick bland annat henna målnings set, handgjorda lådor i olika storlekar och örhängen :) och ett jättelångt brev! Det är så kul med långa svar <3 
Hon skrev en lite rolig grej som jag tänkte delge här haha:
Där hon bor så har de ett lokalt postkontor där hon alltid lämnar ocg hämtar brev. Och alla i stan vet typ när det är nått från mig till henne, för det är bara från mig i Sverige som det kommer något just dit haha! Postföreståndaren tyckte visst om att samla på frimärken och brukade få stämplade svenska såna av henne ibland. (de från mina paket. De ostämplade skickar hon tillbaka till mig hehe). Men det va lite kul att läsa, för det är väldigt ovanligt att någon får paket utomlands ifrån där haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0