Spökvandring

Yes! Ikväll är det spökövernattning för barnen på sorf, och då har de alltid en spökvandring längs ridhuset, hagarna och skogen hehe. Så i år var jag med som spöke. Skitkul va det! Jag stog vid en marschall för att lysa upp lite, och så stirrade jag bara på dom när de kom. Flera trodde jag var en docka haha. Men så visade jag vägen in i skogen, med min fina extra arm ;). Svinkallt var det i alla fall! 
3 började gråta efter att de blev skrämda av några som skrek och hoppade fram haha. 
Efter rundan gick jag och "visade upp mig" för barnen. Många va rätt små och jag ville att de skulle få se att jag va en vanlig människa egentligen haha.. Tror det va bra, så de kan sova sen















Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Spooky! :D

2015-10-31 @ 15:53:36
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0